Törzsvendég program
TÖRZSVENDÉGKÁRTYA ÜZLETI FELTÉTELEK
Hatályos: 2023. július 1. napjától
Teljes tartalomért kattintson IDE
Bevezetés
A GranDAR Hotels Törzsvendégkártya Programja (a továbbiakban: Törzsvendégkártya program) a GranDAR Hotels szállodákhoz tartozó Prémium Hotel Panoráma, a Vital Hotel Nautis és az Avar Hotel szállodákra (a továbbiakban: Szállodák) terjed ki és kizárólag a szállodai saját szolgáltatások közvetlen* szállodai megrendelése és helyben történő kifizetése esetén vehető igénybe.
I. Kártyaigénylés
A Szállodák minden vendég részére biztosítanak törzsvendégkártyát 1.000 Forint értékben, ami a kártyán jóváírásra kerül.
Törzsvendégkártyát a Jelentkezési lap teljes körű kitöltésével lehet igényelni mely a Szállodák recepcióján megtalálható. A törzsvendégkártya személyesen a Szállodákban vehető át.
Törzsvendégkártyát igényelhet minden természetes személy. Egy természetes személy csak 1 db kártyát igényelhet.
A törzsvendégkártya kedvezmény (pontgyűjtése, vagy felhasználása) egyszerre maximum 2 szoba, illetve a 2 szobában lakó vendégek által igénybe vett saját szolgáltatások erejéig vehető igénybe.
Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy törzsvendég kedvezményt, a kártya igénylésekor/átvételekor esedékes tartózkodás során kizárólag pontgyűjtés formájában tudják érvényesíteni. Pontfelhasználás a legközelebbi, közvetlenül Szállodáinknál megtett foglalás esetén válik lehetségessé.
Törzsvendég kedvezmény (pont gyűjtés/felhasználás) kizárólag a saját névre szóló törzsvendégkártyával érvényesíthető.
Utólagos – nem a Szállodákban és nem a számla rendezéskor történő – pontfelírásra, illetve pontfelhasználásra nincs mód.
II. Pontgyűjtés
A pontgyűjtés a Vendég kérésére a törzsvendégkártya rendszerből ki nem zárt szállodai saját szolgáltatások* igénybevétele kapcsán kiállított, a hatályos árlista alapján számított számla bruttó (idegenforgalmi adó nélküli) összege alapján történik, mértéke az említett módon számított összeg 5%-a. Az ilyen módon gyűjtött pont a törzsvendégkártyán a számla rendezése után a helyszínen jóváírásra kerül.
*A törzsvendégkártya rendszerből kizárt szállodai saját szolgáltatások: idegenforgalmi adó, közvetített szolgáltatás
Az adott tartózkodás számlája után kapott pontok legkorábban a következő tartózkodás számlájának rendezéséhez használhatók fel, 1 pont 1,- Ft-nak felel meg. Az aktuális tartózkodás számlájából az addig gyűjtött pontok felhasználhatók.
A pontok alapján jóváírt (kedvezménnyel csökkentett) számla összege további pontgyűjtésre jogosít.
III. Pontfelhasználás
Pontfelhasználás esetén, a kártyán rendelkezésre álló pontokkal fizethető a számla – törzsvendégkártya rendszerből ki nem zárt - saját szolgáltatásokra vonatkozó bruttó (idegenforgalmi adó nélküli) összegének maximum 30%-a.
A törzsvendégkártyán gyűjtött pontokkal kifizetett összeg után újabb pont nem jár. Pontfelhasználás esetén is történik azonban automatikus pontjóváírás a kedvezménnyel csökkentett összeg után.
IV. Egyéb információk
A törzsvendégprogramban gyűjtött pontok a szállodák között átjárhatók, bármelyik szállodában (Prémium Hotel Panoráma****, Vital Hotel Nautis superior****, Avar Hotel Superior****) gyűjthetők és felhasználhatók.
A törzsvendégkártya kedvezmény más kedvezménnyel nem vonható össze. Egy számla rendezéséhez csak egy törzsvendégkártya használható fel.
A pontok gyűjtése a törzsvendég program megszüntetéséig érvényes, felhasználása az utolsó pontgyűjtéstől számított két éven belül lehetséges. Két év után a pontok automatikusan törlődnek a kártyáról.
A pontok gyűjtése a következő tartózkodás után újra felhasználhatók.
A törzsvendégkártya a rendszer megszűntetéséig érvényes. A rendszer megszűnéséről a Szállodák az internetes honlapjukon értesítik a kártyatulajdonosokat.
Szállodáknak jogában áll egyes akciós szolgáltatások esetében egyedi pontgyűjtési és pontfelhasználási szabályokat érvénybe léptetni. Az erre vonatkozó információkat a Szállodák az internetes honlapjukon, továbbá hírlevél formájában teszik közzé.
A Szállodák a törzsvendégkártyát érvénytelenítik, ha a kártyával kapcsolatosan bármilyen bizonyítható szabálysértés, visszaélés történik.
A kártya elvesztését vagy eltulajdonítását kérjük telefonon bejelenteni és a bejelentést írásban (e- mailben vagy levélben) is megerősíteni. A bejelentést követően a Szállodák az érintett kártyát letiltják. Szállodák a törzsvendégkártya elvesztése, megsemmisülése, ellopása esetén az ebből eredő esetleges károkért felelősséget nem vállalnak. A fent említett esetek kapcsán a Szállodák a vendég előzetes írásos kérelmét követően, valamint 3.000 Ft befizetése ellenében a letiltott kártyán szereplő pontok tovább örökítésével új törzsvendégkártyát biztosítanak a vendég számára.
A törzsvendégkártya programban résztvevők elfogadják és betartják a törzskártya üzleti feltételekben foglaltakat.