DE EN
Törzsvendég Program

Törzsvendég Program

Kedves Vendégeink!

Örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. május 15-től megújul hűségprogramunk. Az eddig érvényben lévő hűségkártyát 2 új kártya és hozzátartozó 2 különböző kedvezményrendszer váltja.

1. Visszavárjuk kártya

Amennyiben az elmúlt 2 évben minimum 2 alkalommal szállt meg szállodánkban, és ezek során legalább 7 éjszakát töltött el, egy sorszámozott, 2 évig érvényes kártyát adunk át Önnek. A kártya birtokában Önt a következő kedvezmények illetik meg:

- üdvözlőital

- 5 % kedvezmény a szoba- és csomagárakból


2. Prémium Vendég kártya

Azon „Visszavárjuk” kártya tulajdonosokat, akik egy év alatt minimum 3 alkalommal szállnak meg nálunk, és ezek során legalább 7 éjszakát töltenek el szállodánkban, egy évig érvényes Prémium Vendég kártyával jutalmazzuk. A kártya birtokában Önt a következő kedvezmények illetik meg:

-  üdvözlőital

-  szobai meglepetés bekészítés

-  foglaltság függvényében késői kijelentkezés 12 óráig

-  10 % kedvezmény a szoba- és csomagárakból

-  5% kedvezmény a szoba- és csomagárból egy további szoba esetében


További fontos tudnivalók

• Az elbírálás módja: A Prémium Vendégkártyára vonatkozó jogosultság felülvizsgálata minden lezárt naptári évet követő januárban történik. Azon kedves Vendégeinknek, akik adott év során nem tudtak eleget tenni a Prémium Vendég kártya feltételeinek, a kártya érvényessége nem kerül meghosszabbításra, viszont a „Visszavárjuk” kártya előnyeit továbbra is élvezhetik.

• Szintet lépni év közben is lehet, ez esetben kérjük, segítse munkánkat azzal, hogy elküldi kolléganőink részére az elmúlt évben történt foglalások dátumait és foglalási számukat. A feltételek teljesülését követően biztosítjuk Önnek a Prémium Vendég kártyát.

• A kedvezmények csak és kizárólag közvetlenül történt foglalások esetében érvényesíthetőek (szállodai értékesítés, saját weboldal).


Gyakran ismételt kérdések

1. Hogyan csatlakozhatok a programhoz?

Kérjük, szíveskedjen elküldeni kolléganőink részére az elmúlt két évben történt foglalások dátumait és foglalási számukat, valamint lakcímét. Amennyiben a feltételek teljesültek, postázzuk Önnek a kártyát.

2. Ha Visszavárjuk Kártya tulajdonos vagyok, hány szobát tudok kedvezményesen foglalni?

A Visszavárjuk Kártya kedvezménye csak egy szobára érvényesíthető, a további szobák foglalása teljes áron történik, és a kedvezmény nem átruházható.

3. Prémium Vendégként előfoglalási kedvezmény esetén összesen 20% engedményt kapok?

A törzsvendég kedvezmény más akcióval összevonható, de maximálisan 15% kedvezmény érvényesíthető.

4. Mi történik a jelenlegi törzsvendégeinkkel?

Sorszámozott hűségkártyával rendelkező Vendégeink eddigi bizalmát az első évben automatikusan egy Prémium Vendég kártyával jutalmazzuk, melyet rövidesen postázni is fogunk. Ezzel egy időben a korábbi hűségkártya a program megszűnésével érvényét veszíti. Ha a 2020. januári felülvizsgálat alkalmával a Prémium Vendég kártya feltételei a 2019-es évben nem teljesülnek, akkor a kártya érvényessége a következő évben nem kerül meghosszabbításra, viszont egy Visszavárjuk kártyára továbbra is fennáll a jogosultság, így az kollégáinknál minden további nélkül igényelhető.

5. Mit tegyek, ha visszavárjuk kártyám hamarosan lejár?

Ha kártyája rövidesen lejár, kérjük, forduljon kolléganőinkhez, és a feltételek teljesülésének ellenőrzése után új kártyát küldünk Önnek. 


Felmerülő kérdései esetén bátran forduljon hozzánk az alábbi elérhetőségeken:

ertekesites@premiumhotelpanorama.hu

foglalas@premiumhotelpanorama.hu

Bízunk benne, hogy Önt is mielőbb szállodánk törzsvendégei között köszönthetjük!